Is 8 seconden wachten niet te lang?mobile advertising, trends

by Eric Sas on 10/03/2014 with 0 comments

Roel van Eersel: Afgelopen week zag ik een originele campagne van Tele2 voorbij komen binnen de NU.nl app. Een campagne met een hele mooie HTML5 landingspagina, waarbij het door de animatie echt lijkt alsof de jongen op je af komt rennen. Echter, naar mijn idee, wel een te zware mobiele landingspagina. Het kan zijn dat …

continue reading ...

Tags:

App of Responsive?mobile development, online marketing, trends

by Eric Sas on 06/02/2014 with 0 comments

De laatste jaren hebben veel merken één of meerdere apps laten ontwikkelen. Door de fragmentatie in mobiele platformen vallen de ontwikkelingskosten vaak hoog uit. Uit onderzoek van Deloitte blijkt echter dat maar liefst 80 procent van de apps van gevestigde merken minder dan 1.000 keer wordt gedownload. Responsive wordt door sommige bedrijven als heilig alternatief …

continue reading ...

Prettige feestdagen en een succesvol 2014!e-commerce, mobile advertising, mobile development, online marketing, social media

by Eric Sas on 31/12/2013 with 0 comments

2013 zit er weer op, dus ook Mocreate maakt even de balans op. Voor Mocreate hebben de belangrijkste ontwikkelingen met name in de laatste 4 maanden plaatsgevonden. Eind september hebben we onze intrek genomen in ons kantoor aan de Koninginnegracht 60. Dit heeft ons energie en ruimte gegeven om een aantal belangrijke keuzes te maken. …

continue reading ...

Tags:
MyRadio

SEE FULL POST

MyRadio

by Sander on with Comments Off on MyRadio comments

MyRadio is het nieuwste product van de Sky Radio Group. Met de app kies je jouw muziek op het moment dat jij dat wilt, waar je dat wilt. Jij bepaalt welke nummers je wel en niet wilt horen en de app past zich aan naar jouw muzieksmaak. Voor de promotie van dit product heeft de …

continue reading ...

Tags:
Peugeot 308

SEE FULL POST

Peugeot 308

by Sander on 30/12/2013 with 0 comments

Ter ere van de lancering van de nieuwe Peugeot 308 heeft Peugeot gekozen voor een mobiele advertentie binnen de Samsung GO omgeving. Door middel van een GIF-uiting werden bezoekers gewezen op het uiterlijk en de specificaties van de auto. De achterliggende landingspagina is geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. Op de pagina kunnen foto’s en video’s van …

continue reading ...

Tags: