Gratis U2 en 4 valse mythes van sociale mediacontent, context, marketing intelligence, online marketing, social media

by Eric Sas on 19/09/2014 with 0 comments

De afgelopen weken zijn druk geweest in ‘mobile- en wearable-land’. Apple en Samsung presenteerden allebei hun nieuwe paradepaardjes voor 2015: de iPhone 6, Apple Watch, de Samsung Galaxy Note 4 en Gear S zagen het levenslicht én de hele tech-community was laaiend enthousiast. #U2virus Inmiddels is het stof van de Apple-presentatie neergedaald. We merken dat …

continue reading ...

‘Bedrijven hebben vaak een blinde vlek als het gaat over hun eigen promotie’marketing, mobile development, social media, trends

by Eric Sas on 07/08/2014 with 0 comments

‘Mobile’ wordt steeds minder geïsoleerd ingezet en meer geïntegreerd in de gehele strategie. Mocreate was één de eerste mobiele bureaus die diverse disciplines onder één dak ging aanbieden. Adformatie stelde vijf vragen aan Roel van Eersel. 1. Mobile is steeds meer geïntegreerd in de online en social strategieën van bedrijven. Mocreate is op het gebied van mobile, social en online actief. Is …

continue reading ...