Facebook marketing wordt volwassencontent, marketing, social media, trends

by Eric Sas on 21/01/2015 with 0 comments

Het jaar 2014 eindigde roerig voor veel Facebook-marketeers. ’s Werelds grootse social media kanaal kondigde namelijk een nieuwe gebruikersovereenkomst aan, die je stilzwijgend ondertekende wanneer je in 2015 nog gebruik wenste te maken de marketingmachine van Zuck. Veel van mijn vrienden zouden niet meer terugkeren, hun foto’s verwijderen, voorgoed naar Ello of Instagram verkassen… of …

continue reading ...

Tags:
Reddy

SEE FULL POST

Reddy

by Eric Sas on 07/01/2015 with Comments Off on Reddy comments

Reddy Buitenmarkt is een app die jou helpt om verse producten bij jou in de buurt te vinden. Voor de promotie van deze app heeft Semilo gebruik gemaakt van ons Ad Network. Dit netwerk heeft alles om de juiste doelgroep te bereiken: mobiele gebruikers tussen de 15 en 65 jaar. Halverwege de campagne zijn de uitingen …

continue reading ...

Tags:
Skylander

SEE FULL POST

Skylander

by Eric Sas on 30/12/2014 with Comments Off on Skylander comments

Wij zijn voor onze klanten altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden op het gebied van mobile advertising. Zo hebben wij onlangs, in samenwerking met T020, met groot succes de ‘Skylander Trap team’ campagne via onze mobiele kanalen uitgerold. De campagne maakte gebruik van de nieuwste javascript banner technieken om een rijke media beleving te creëren …

continue reading ...

Tags:

2014 in Mocreate-taalcontent, context, marketing, mocreate, social media, trends

by Inge Moonen on 16/12/2014 with 0 comments

Het einde van het jaar. De tijd om terug te kijken op 2014. Wij doen dit in Mocreate-stijl. Enjoy! -Een heus tafelvoetbaltoernooi -Tal van opgeleverde websites! -Tientallen intensieve brainstormsessies -Iedereen genoot van maar liefst 20 heerlijke stoelmassages -Soosr en andere succesvol opgeleverde apps -9.953 (and counting!) kopjes koffie – met dank aan Eric en zijn …

continue reading ...

Tags: