Je laat kansen liggen!context, e-commerce, mobile advertising

by Eric Sas on 30/11/2014 with 0 comments

Gemiddeld geeft een gezin 281 euro uit aan decembercadeautjes. Steeds meer mensen laten de winkels in de stad links liggen en shoppen vanuit hun eigen woonkamer. Gemakkelijk via internet. Ook het aantal mensen dat via hun smartphone of tablet winkelt, stijgt. Maar zijn retailers hiervan al op de hoogte? En durven ze überhaupt hierop in …

continue reading ...

Tags:

1 Jaar Koninginnegracht 60mocreate

by Eric Sas on 16/10/2014 with 0 comments

Deze maand zitten we alweer een jaar in ons pand aan de Haagse Koninginnegracht. Zoals je ziet is er veel veranderd. Wil je een keer binnenkijken of zien wat Mocreate voor jou kan betekenen? Bel ons dan tijdens kantooruren op 070–3462005. #NowIsTheTimeToBeAwesome

continue reading ...

Tags:

‘Wat zien Nederlandse exploitanten terug van groei in online budgetten?’mobile advertising, mobile development, trends

by Eric Sas on 23/09/2014 with 0 comments

Deze week werd onze directeur Roel van Eersel door het vakblad Adformatie gevraagd om een reactie op de IAB Ad Spend Report van Deloitte en IAB Nederland. Het blijkt dat de display advertising budgetten flink zijn gegroeid. De online advertising budgetten zijn in het eerste halfjaar van 2014 16% hoger dan dezelfde periode in 2013. …

continue reading ...

Tags: