by Sander on 20/06/2013 with comments
Ikea wilde haar nieuwe catalogus app een boost geven en heeft hiervoor het Samsung Mobile Ad Network gekozen. In 14 dagen tijd hebben we ruim 27.500 bezoekers naar de Google Play detailpagina gebracht waar de gebruikers de app konden downloaden. Voor deze campagne hebben we diverse mobiele kanalen en een speciale event pagina binnen Samsung …
continue reading ...
Tags:
Zo kunnen we 13 juni 2013 het beste samenvatten. Roel van Eersel, Managing Director van Mocreate, heeft een presentatie over mobile advertising gegeven in een volle Mobile Dome tijdens Marcom13. Met een overzicht van recente en succesvolle mobiele cases uit Nederland, mobile targeting en learnings & tips heeft hij laten zien wat mobile advertising voor …
continue reading ...
Tags:
Er wordt veel over mobile advertising gesproken, maar waar staan we nu precies? Tijdens MARCOM13 wil Roel van Eersel, Managing Director van Mocreate, je graag laten zien wat mobile advertising voor je als (online) marketeer of marketing manager kan betekenen. Wat zijn succesvolle cases uit Nederland? Hoe ziet de mobiele markt er nu uit? Welke …
continue reading ...
‘De markt wacht teveel af’ Roel van Eersel, Managing Director van Mocreate, is door Mobilemarketing.nl geïnterviewd over mobile marketing en -advertising. Al ruim 10 jaar is hij een speler in de mobiele en online industrie. Ooit begonnen met het verkopen van o.a. beltonen, games, video’s en wallpapers beheren we vandaag de dag de websites van Samsung …
continue reading ...
Tags:
by Sander on 31/01/2013 with comments
Mocreate biedt de adverteerder met cross mediale ambities de mogelijkheid om eenvoudig haar doelgroep te bereiken en dan met name die gebruikers die online zijn met de mobiele telefoon. Via het bestaande netwerk hebben we een bereik van meer dan 100.000 mobile pageviews per dag. Wat kun je bereiken met mobile advertising? Met mobile advertising …
continue reading ...
Tags: