Mocreate op MARCOM 2013marketing, marketing intelligence, mobile advertising, trends

by Eric Sas on 12/06/2013 with 0 comments

Er wordt veel over mobile advertising gesproken, maar waar staan we nu precies? Tijdens MARCOM13 wil Roel van Eersel, Managing Director van Mocreate, je graag laten zien wat mobile advertising voor je als (online) marketeer of marketing manager kan betekenen.
Wat zijn succesvolle cases uit Nederland? Hoe ziet de mobiele markt er nu uit? Welke partijen hebben reeds mobiel ingezet? Hoe bereik je smartphone of tablet gebruikers? Door middel van diverse mobiele cases wordt een overzicht gegeven wat precies mogelijk is met bijvoorbeeld targetting op geslacht, leeftijd, locatie, tijdstip en operator. Zowel display, rich media als app campagnes worden gepresenteerd.

Voor in de agenda:
MARCOM13
Donderdag 13 juni
16:00 – 16:25 in Mobile Dome
Onderwerp: Marketing Intelligence
www.marcom.adformatie.nl

Tags:

‘De markt wacht teveel af’content, google, mobile advertising, trends

by Eric Sas on 22/02/2013 with 0 comments

‘De markt wacht teveel af’
Roel van Eersel, Managing Director van Mocreate, is door Mobilemarketing.nl geïnterviewd over mobile marketing en -advertising. Al ruim 10 jaar is hij een speler in de mobiele en online industrie. Ooit begonnen met het verkopen van o.a. beltonen, games, video’s en wallpapers beheren we vandaag de dag de websites van Samsung Mobile, verzorgen we voor Samsung de online platformen en social media kanalen en ontwikkelen we apps, zoals Samsung GO. Deze laatste telt sinds de start in juni 2012 al meer dan 500.000 unieke gebruikers in Nederland. Doordat we regelmatig nieuwe content toevoegen spelen we in op de behoefte van de klant en de actualiteit hierdoor blijven gebruikers terugkomen. Mobile advertising slaat goed aan en wordt geaccepteerd door de mobiele gebruiker. Dankzij het bereik en de segmentatiemogelijkheden kunnen we ervoor zorgen dat de Mobile advertising campagnes nog succesvoller kan zijn.

Lees hier het hele interview.